Zoek rond uw postcode

installatiebedrijf van Genabeek b.v.

2.5 / 10.0
(1 stem)
Broekstraat 24
5292ND Gemonde
Nederland

Toon telefoonnummer, website en email adres...
Telefoon: (+31) o736313080
E-mail adres: Stuur een berichtinstallatiebedrijf@genabeek.nl
51.6213375.373181
1 1.2658450704225 97 2.5
Gemiddelde waardering uit 1 stem

Vraag direct offerte aan

Kenmerken

Diensten:
24uur service
Airco installatie
CV installatie
Elektra aanleggen
Gas aanleggen
Hogedruk reiniging
Installaties
Installatiewerkzaamheden
Koudetechniek
Leidingwerkzaamheden
Loodgieterswerkzaamheden
Onderhoud
Onderhoudsdienst
Renovatie badkamer
Renovaties
Reparaties
Riolering aanleggen
Riool inspectie
Riool reiniging
Sanitair aanleggen
Schoonfrezen
Servicecontract
Storingsdienst
TV inspectie riool
VCA certificaat
Verbouwingen
Verwarming aanleggen
daklekkage`s
lekkage`s
spoedreparatie
wateroverlast
loodgieterswerkzaamheden
dakwerkzaamheden
Water aanleggen
Waterdruk reiniging
Producten:
Badkamer
Badkamermeubels
Boiler
Buitenkraan
Centrale verwarming
Combiketels
Convector
CV ketel
Decorradiator
Designradiator
Douche
Douchebak
Gaskachel
Geiser
Hemelwaterafvoer
HR ketel
Kamerthermostaat
Klimaatbeheersing
Klokthermostaat
Koelinstallaties
Luchtverwarming
Nefit
Ontruimingsinstallatie
Radiator
Radiatorkraan
Rioleringssysteem
Ruimteverwarming
Stadsverwarming
Stoomcabines
Toileten
Vaillant
Ventilatiesysteem
Verwarmingsinstallatie
Vloerverwarmingsinstallaties
VR ketels
Warmtepomp
Warmtewisselaar
Warmwaterapparatuur
Warmwaterinstallatie
Warmwatertoestel
Zonne energiesysteem
Zonneboiler
Zonnecollector

Reviews

Plaats een review
|
heel herkenbaar ruud
veel herkenbare punten . ook personenauto met weinig gereedschap. vroeg of ik zelf gereedschap had. ook naar de bouwmarkt geweest. de monteur moest telefonisch om hulp vragen. de monteur was op een hele andere plaats bezig als wat er in de gemaakte lekdetectierapport stond(die heel snel werd gedaan het het lampje van de mobile telefoon en 546 euro koste) ik hoor en lees de verschrikkelijkste berichten en heel veel zijn herkenbaar.
zijn er niet
te veel om op te noemen
Waardering:
1.0 2.0
|
Prutsers zijn het
Vorig jaar Juni ontdek ik op een zaterdagmiddag een lekkage in mijn badkamer. Het water liep zo mijn meterkast in. Dan ga je als een speer op zoek naar een loodgieter die ook in het weekend 24 uurs spoedservice heeft. Zo kwam ik via Google bij Van Genabeek. Binnen een kleine twee uur stonden er twee heren voor de deur om de schade te bekijken. Er werd me van alles beloofd. De verzekering inmiddels ingelicht en snel een expert op bezoek. Geen probleem, de verzekering betaald de hele reparatie inclusief nieuwe materialen die voor vervanging nodig zijn. Dan afspraken maken met Dave. Wat een puinhoop. Na wat aandringen is mij toegezegd op de eerstvolgende Maandag te beginnen. Inderdaad, daar staan twee monteurs op de stoep en noemen zich loodgieter. Ze moeten de stoomcabine, waar de lekkage vandaan kwam demonteren en daarvoor in de plaats een gewone douchewand met douchekolom plaatsen. WAT EEN PRUTSERS. ze komen ' morgens in de luxe wagen aanrijden en hebben de helft van hun gereedschap niet bij. Voor het monteren van twee halfduims bochtjes moeten ze die bij de groothandel gaan halen en zijn vervolgens twee uur weg maar rekenen die uren wel door. De verzekering betaalt toch alles is hun motto en antwoord als ik ze hier op aanspreek. Een echte loodgieter komt in een bedrijfsbusje en heeft de gangbare montage materialen gewoon standaard in zijn bus liggen. Na de demontage beginnen de heren met opnieuw opbouwen. Bij het verleggen van de leidingen in de muur slaat een van de prutsers een gat in de muur die maar 7 cm dik is. En? vraag ik dan, zijn jullie daarvoor verzekerd.? Nee joh, dat is het risico wat je loopt bij deze werkzaamheden, bel je eigen verzekering maar!....Dus. Dan het aansluiten van de afvoer van de nieuwe douche bak etc etc etc. Allemaal prutswerk. Ze sturen de verzekering een hele vette factuur, Ik heb, ondanks dat ik de werkbrieven heb afgekeken, de verzekering dringend verzocht om niet het gehele bedrag te betalen. Dat is de verzekering na wat weken heen en weer mailen ook gelukt. Dan neem je je nieuwe badkamer in gebruik. Januari 2018....LEKKAGE.... Ik bel de expert op en die stuurt nu een echt loodgieters bedrijf. Voor de tweede keer mijn gehele meterkast vernieuwd en bij de tweede keer heeft door het water ook mijn schakelkast van mijn alarmsysteem het begeven. Geen paniek... de verzekering dekt alle schade. Een dikke pluim voor ASR. Vorige week begonnen met het opnieuw aanleggen van zowat de halve badkamer door een gerenommeerd bedrijf. Wat van Genabeek in twee weken deed is nu in 5 werkdagen klaar. Bij het demonteren van de nieuwe door Van Genabeek geplatte douche kwam heel wat prutswerk naar boven. De douchebak stom niet vast en scheef waardoor ook de afvoer niet goed doorliep. Alle montage voorschriften genegeerd. Nu is het goed gedaan. BEDANKT nog prutsers voor het slopen van mijn badkamer. Wat een ellende. Ga nooit met deze mensen in zee !!!
Geen
VEEEEEEEEL
Waardering:
1.0 2.0
|
van genabeek alleen maar problemen
zijn er al veel mensen in de problemen gekomen door het niet betalen van de rekeningen? last van incasso of advocaten? ook ik ben al heel lang bezig met van genabeek over te hoge rekeningen van niet geleverd werk
geen
veel
Waardering:
1.0 2.0
|
Onbegrijpelijk dat niemand deze oplichers kan stoppem
Zelf de dans ontsprongen, incassobureau zag geen kans op succes....Desalniettemin, het blijft een schandaal dat dit bedrijf door kan gaan met haar oplichtingspraktijken! Vecht het aan, geef niet op... Het zijn gewoon oplichters!
Geen
Alles
Waardering:
1.0 2.0
|
Misleiding en pure oplichting
Nooit met dit bedrijf in zee gaan!!!
Geen
Slechte communicatie Misleiding Onterecht uren schrijven Te hoge rekening Slecht en onvolledig raport Etc Etc
Waardering:
1.0 2.0
|
Van Genabeek
Van Genabeek stuurt een rekening met een belachlijk hoog bedrag voor niet gedane diensten waarvoor ook geen opdracht is gegeven.
Een monteur van het bedrijf was zo vriendelijk de opdracht gegeven door de eigenaar, lekdetectie niet uit te voeren. De voorgestelde uit te voeren opdracht stond volgens de monteur niet in verhouding tot het daadwerkelijk probleem. Licht loodgieterswerk was meer dan voldoende. Ben deze man nog dankbaar.
Eigenaar heeft nav onze schriftelijke reactie gereageerd. Hoe wij uberhaupt maar zon mail durfde te sturen. wij geloven in onze eigen leugens. Hij heeft opnames, getuigenverklaringen van personeel betreffende andere uitspraken waarin wij afspraken hebben vergeten. Gezien onze leugen is er geen coulance meer naar onze kant. wij krijgen nog 1 maal de kans met de waarheid te komen??!!! anders krijgen wij bewijstukken en verklaringen van monteurs, kantoor en meneer zelf, wordt de zaak uithanden gegeven en zijn alle kosten voor ons. De beste man vergeet dat wij geen opdracht hebben gegeven niks hebben getekend en nadat de monteur geen werkzaamheden heeft uitgevoerd om dat dit niet in verhouding stond tot de hulpvraag wel een nota hebben gekregen voor niet uitgevoerde diensten. Wat een brutaliteit, gezien het feit dat er veel slechte ervaringen zijn met dit bedrijf
Waardering:
1.0 2.0
|
van Genabeek slecht bedrijf
Wegens een flinke lekkage van Genabeek gebeld. Voor het komen kijken en opmeten krijg ik een veel te hoge rekening van ruim 300 Euro. Verder wordt ik ruim een maand aan het lijntje gehouden met 3x een afspraak die niet nagekomen wordt. Veel ergernis en stress natuurlijk. Uiteindelijk een ander bedrijf ingeschakeld, die het de volgende dag kwam repareren. voor offerte maken.300 Euro kwijt aan niets!
geen
te hoge rekening. komt afspraken niet na
Waardering:
1.0 2.0
|
nooit mee in zee gaan
Bedrijf houdt zich niet aan afspraken. Lossen je probleem niet op maar verergeren de boel en sturen vervolgens veel te hoge, niet kloppende rekeningen waarbij van alles aan extra kosten wordt opgevoerd. Niet betalen!
GEEN
-ze houden zich niet aan hun afspraken -rekeningen kloppen niet op vele punten -mail/telefoon wordt niet of pas na 2 maanden beantwoord
Waardering:
1.0 2.0
|
facebook groep
waar kan ik de besloten facebook groep over genabeek vinden
Waardering:
1.0 2.0
|
Oplichters
Niet mee in zee gaan, vervalsen papieren en sturen torenhoge rekeningen voor prutswerk.
Geen
Alles
Waardering:
1.0 2.0
|
wie heeft er ervaringen met het niet betalen van de rekening
ook bij mij is van genabeek geweest en heeft voor weinig werk een hele hoge rekening gestuurd. wie heeft er ervaringen mee door niet te betalen. ik blijf het volgen. hoop dat veel mensen deze revieuws lezen en het liefst voordat ze besluiten om genabeek in te schakelen
niks
hoge rekening en amateurs
Waardering:
1.0 2.0
|
Oplichters
Rekening van bijna 1000 euro voor 2 bezoekjes van een uur! Ze schrijven teveel uren en laten je expres achteraf betalen, zodat je dan met verbazing naar de factuur kan kijken. Pinnen durven ze niet, want dan heb je ze gelijk door.
geen
alles
Waardering:
1.0 2.0
|
6 dakpannen rechtleggen voor maar 600€
Opgebeld om wat dakpannen recht te leggen, kreeg te horen, dat kost 15€ per kwartier en zal ongeveer 2 kwartier duren dus 30€. Een week later kwam hij dan, bleken twee mensen te zijn met een hoogwerker waar ze nog nooit eerder mee gewerkt hadden, zijn anderhalf uur hier geweest waarvan 15-30 aan het werk en de rest van de tijd uitvogelen hoe de hoogwerker werkte, week later krijg factuur binnen van 600€. Meteen opgebeld en ze zijden dat opmerkingen per mail moesten, Ook per mail geven zij aan niet een fatsoenlijke factuur te willen sturen
Geen
Onervaren mensen, die niet weten hoe ze met machines moeten omgaan en dan wel een lange factuur sturen
Waardering:
1.0 2.0
|
Oplichters 1ste klas
In verband met een lekkage heb ik lekdetectie.nl gebeld. Als je een 030 nummer belt, verwacht je dat je een bedrijf uit Utrecht of omgeving krijgt. Wat schetst mijn verbazing. Komt er een bedrijf van Genabeek uit Den Bosch. 1e afspraak niet nagekomen, 2e afspraak kwam de persoon 2 uur later. Er zou een onderzoek gedaan worden van 2uur. De beste man is precies 10 minuten binnen geweest en had alleen een werkboek bij zich. Hij vertelde mij dat hij ook op het dak moest kijken. Hij had een ladder op zijn auto liggen maar deze kwam er niet vanaf. Er moest een hoogwerker aan te pas komen, Kosten hiervan € 755.00 (ex btw) met 2 man a € 62.00 per persoon per uur. Ik vertelde hem dat hij met die ladder via het balkon van de buren op het dak kon komen. Uit veiligheidsoverweging mocht dit alléén met een hoogwerker. U begrijpt wel dat ik het daar niet mee eens was. Een week later een rekening ontvangen van € 365.00 voor 10 minute arbeid voorrijkosten. Inmiddels zonder hoogwerker dak gerepareerd door ander bedrijf.
Kan er geen een bedenken.
Te veel om op te noemen. Oplichters eerste klas!
Waardering:
1.0 2.0
|
Rectificatie
Na het plaatsen van mijn beoordeling, viel het mij op dat ik de grenzen van het fatsoen heb overschreden. Ik ben met dit bedrijf in zee gegaan en dat pakte voor mij financieel vervelend uit. Mogelijk dat ik er iets aan kan doen, misschien ook niet. Persoonlijk vind ik 604 euro voor een uur werken vrij duur. Ja, ok, misschien is het specialistisch werk, maar 604 euro? Het starttarief maakt een groot deel van dit bedrag uit. Het is een verzameling facultatieve posten (dat heb ik eerlijk gezegd niet kunnen constateren) war in mijn geval enkele niet van zijn uitgevoerd. Is dat ethisch verantwoord ondernemen. Nee ik vind van niet. Maar dat is mijn mening. Als alle loodgieters op deze manier zouden werken, dan verwacht ik over niet al te lange tijd heel veel nieuwe werkelozen. Of overdrijf ik?
Ik heb even met de eigenaar gesproken. Hij is eigenlijk best een aardige kerel, maar ik vraag mij serieus af of hij beseft wat hij doet.
Wat mij betreft veel te duur. Over de kwaliteit van het werk kan ik niet veel zeggen, omdat er niet veel gebeurd is.
Waardering:
1.0 2.0
|
ven genabeek vuile oplichter
lekkage oplossen .1 uur onderzoek ,lek gevonden maar niks mee gedaan
niks oplichters .mailen niet terug ,nemen de telefoon niet aan ,dat doet een ingehuurd bedrijf ,zo iemand moet je aanpakken ze zijn denk al 2 x falliet gegaan
dure rekening van 500 euro
Waardering:
1.0 2.0
|
lekdetectie.nl
lekdetectie.nl is een familie bedrijf (wat al met de derde generatie bezig is en al 50 jaar bestaat), deze heeft totaal niets te maken met van Genabeek/lekdetectieservice/lekdetectiecentrale en wij willen hier ook helemaal niets mee te maken hebben. Allfree uit Groningen 0800 2553733 is de web beheerder van van Genabeek en zorgt dan ook dat van Genabeek vindbaar is op internet, dus deze is net zo medeschuldig aan de naamsverwarring, deze weten hier ook van. Deze weet ook van al de klachten tegen het bedrijf van Genabeek. Kortom lekdetectie.nl wil niets met deze partijen te maken hebben, en willen hier ook niet mee geassocieerd worden.
Waardering:
1.0 2.0
|
Van Genabeek = lekdetectie.nl
Van Genabeek is nauw verweven met lekdetectie.nl. Dit heb ik van Genabeek zelf gehoord via een telefonisch onderhoud. Misschien niet onbelangrijk om te weten. Een paar van dit soort mensen en de hele markt is verpest. Loodgieters zouden met een keurmerk moeten komen om dit soort lieden buiten te sluiten. Maak reclame. Zeg nooit in zee te gaan met niet erkende loodgieters/installateurs. Maak het de heer van Genabeek onmogelijk om ergens voeten aan de grond te krijgen. Dat moet toch kunnen? Iedereen wint hierbij... behalve de heer van Genabeek.
Niks
Smerig verdienmodel.
Waardering:
1.0 2.0
|
Graag andere slachtoffers willen benaderen
Ik wil graag juridische stappen ondernemen tegen dit bedrijf. Er zijn zoveel slachtoffers, dat het toch een eitje moet zijn om de heer van Genabeek voor oplichterij te laten voorkomen (en wat mij betreft achter de tralies. Voor minder doe ik het niet). Willen de personen die geïnteresseerd zijn contact met mij opnemen.
Dat er zoveel slachtoffers zijn. Dit moet het mogelijk maken om dit bedrijf aan te pakken. Als er juristen zijn die hier wel brood in zien. U bent welkom om contact op te nemen.
Het zijn (of is. Dat is mij niet duidelijk) echt oplichters.
Waardering:
1.0 2.0
|
Beunhazen, prutsers en oplichters
In verband met een hardnekkige lekkage contact opgenomen met Lekdetectieservice/Lekdetectiecentrale en het onder Hilversum vermelde nummer gebeld. Bevestiging afspraak en all-in tarief (excl. Evt. extra) per mail. Mail zonder enig adres of telefoonnummer aanduiding. Verzonden door ene Danny Swart. De lekkage bevond zich aan de bovenkant van het vaste deel van de schuifpui, en het lekte alleen bij bepaalde windrichting als het regende. Plafond en wanden waren verder droog, en ook lopen daar geen leidingen. Monteur kwam, heeft ca. 30 minuten binnen en buiten om zich heen gekeken, met een blauw lampje langs plafond gekeken, en kwam tot de conclusie dat de lekkage voor 99% zeker van het dak/dakgoot kwam. Toen kwam de werkbon tevoorschijn en tot mijn verrassing kwam deze monteur uit ’s Hertogenbosch, wat zeker 1 uur rijden naar ons huis is. Dat betekent dat 2 uur van het all-in tarief al hieraan opgesoupeerd waren. Na 2 weken heb ik maar eens gebeld om te vragen waar het rapport en foto’s bleven, terwijl ik wel de nota ontving. Rapport met foto’s werden alsnog opgestuurd. 3 zinnetjes en 3 foto’s van de vermeende oorzaak van de lekkage. Hierop de loodgieter deze werkzaamheden laten uitvoeren, wat totaal niets geholpen heeft. Begrijpelijk dat men stelt als Van Genabeek nooit zelf de reparatie uit te voeren omdat zij zoals zij zelf schrijven afhankelijk (ipv onafhankelijk) willen blijven. Het is duidelijk dat dit onderzoek prutswerk is geweest, en indien wij ze hadden laten terugkomen, hadden wij waarschijnlijk nog eens hetzelfde bedrag kunnen betalen, omdat de uren”op”waren. Maar we waren toen al overtuigd dat wij met beunhazen en oplichters te maken hadden. Loodgieter terug laten komen die zelf verder op onderzoek is gegaan en binnen 5 minuten de oorzaak had gevonden: een afdeklat boven de schuifpui waaronder een kitnaad is, bleek aan de bovenkant totaal verrot Telefonisch contact wordt afgedaan met verwijzing dat vragen betr. fakturen per mail moeten gebeuren. Mails worden niet beantwoord, maar men stuurt wel een betalingsherinnering. Wij zijn niet van plan om deze nota te betalen om bovengenoemde redenen. Als men googlet op Lekdetectieservice of Lekdetectiecentrale in combinatie met “klachten”en/of “ervaringen” is er niets te vinden. Had ik vooraf geweten dat er iemand van de firma Van Genabeek zou komen, had ik dit ook eerst op Google opgezocht, en gezien de hoeveelheid ernstige klachten, deze firma nooit laten komen.
geen enkele
1e klas oplichters!!!! Laat ze maar komen, we zien ze wel bij de kantonrechter!Afschrift van de op deze site voorkomende klachten zullen hierbij ook getoond worden. deze boeven moeten gestopt en opgesloten worden!
Waardering:
1.0 2.0
|
Oplichters, beunhazen en prutsers
In verband met een hardnekkige lekkage contact opgenomen met Lekdetectieservice/Lekdetectiecentrale en het onder Hilversum vermelde nummer gebeld. Bevestiging afspraak en all-in tarief (excl. Evt. extra) per mail. Mail zonder enig adres of telefoonnummer aanduiding. Verzonden door ene Danny Swart. De lekkage bevond zich aan de bovenkant van het vaste deel van de schuifpui, en het lekte alleen bij bepaalde windrichting als het regende. Plafond en wanden waren verder droog, en ook lopen daar geen leidingen. Monteur kwam, heeft ca. 30 minuten binnen en buiten om zich heen gekeken, met een blauw lampje langs plafond gekeken, en kwam tot de conclusie dat de lekkage voor 99% zeker van het dak/dakgoot kwam. Toen kwam de werkbon tevoorschijn en tot mijn verrassing kwam deze monteur uit ’s Hertogenbosch, wat zeker 1 uur rijden naar ons huis is. Dat betekent dat 2 uur van het all-in tarief al hieraan opgesoupeerd waren. Na 2 weken heb ik maar eens gebeld om te vragen waar het rapport en foto’s bleven, terwijl ik wel de nota ontving. Rapport met foto’s werden alsnog opgestuurd. 3 zinnetjes en 3 foto’s van de vermeende oorzaak van de lekkage. Hierop de loodgieter deze werkzaamheden laten uitvoeren, wat totaal niets geholpen heeft. Begrijpelijk dat men stelt als Van Genabeek nooit zelf de reparatie uit te voeren omdat zij zoals zij zelf schrijven afhankelijk (ipv onafhankelijk) willen blijven. Het is duidelijk dat dit onderzoek prutswerk is geweest, en indien wij ze hadden laten terugkomen, hadden wij waarschijnlijk nog eens hetzelfde bedrag kunnen betalen, omdat de uren”op”waren. Maar we waren toen al overtuigd dat wij met beunhazen en oplichters te maken hadden. Loodgieter terug laten komen die zelf verder op onderzoek is gegaan en binnen 5 minuten de oorzaak had gevonden: een afdeklat boven de schuifpui waaronder een kitnaad is, bleek aan de bovenkant totaal verrot Telefonisch contact wordt afgedaan met verwijzing dat vragen betr. fakturen per mail moeten gebeuren. Mails worden niet beantwoord, maar men stuurt wel een betalingsherinnering. Wij zijn niet van plan om deze nota te betalen om bovengenoemde redenen. Als men googlet op Lekdetectieservice of Lekdetectiecentrale in combinatie met “klachten”en/of “ervaringen” is er niets te vinden. Had ik vooraf geweten dat er iemand van de firma Van Genabeek zou komen, had ik dit ook eerst op Google opgezocht, en gezien de hoeveelheid ernstige klachten, deze firma nooit laten komen.
geen
alleen maar minpunten, totaal niets goed over te zeggen. Oppassen voor deze lieden!
Waardering:
1.0 2.0
|
Juridisch advies benadeling van Genabeek
Wij zijn bezig met het inventariseren van alle klachten en problemen met betrekking tot van Genabeek. Wanneer u klachten en/of problemen heeft met betrekking tot facturen of de werkwijze van van Genabeek horen wij dat graag. Mail uw klacht met daarbij een korte uitleg van uw situatie naar: benadeeldgenabeek@outlook.com
Waardering:
1.0 2.0
|
Oplichters
Zoals 99% hier al zegt. Bel ze niet. Hier bij mij met 2 man aankomen om een koppeling aan te draaien. Binnen 10 min waren ze weer weg. Kosten 220 euro incl voorrijkosten. Ze kwamen van ver zeiden ze. Onbegrijpelijk. Al met al lekt mn radiator nog steeds. Contact is niet mogelijk. Maar owee als ze geld willen hebben voor iets wat niet gemaakt is. Dan weten ze wel via incasso snel contact te maken. Oplichters 1e klas
Hahah nope
Zie omschrijving. Niet eens 1 ster waard.
Waardering:
1.0 2.0
|
Oplichters
De monteur kwam drie uur te laat, na 20 minuten was de conclusie met 100 procent zekerheid dat cv ketel stuk was, ondanks twijfel bij ons lokale installatie bedrijf een nieuwe ketel laten plaatsen met hoge kosten. Achteraf volledig overbodig! Ze beloofden schriftelijk hun fout toe te geven werd mondeling toegezegd door de heer Danny Swarts, echter niets bekomen. wel wilden ze opnieuw komen met twee man tegen dubbel tarief. Dit is mijn slechtste ervaring ooit. Helaas deze recenties niet vooraf gelezen omdat ze schuilgaan achter lekdetectiecentale. Inmiddels aangemeld bij ACM en rechtsbijstand ondersteund met deze klachtenlijst. Dat dit bestaat, mensen staan met rug tegen de muur omdat er een lek zit en haast geboden is! Echt ongelofelijk!!! Krachten bundelen en juridisch tackelen deze malafide mannen.
geen
alles van begin tot einde is leugens en bedrog
Waardering:
1.0 2.0
|
van genabeek opllichters . zelfs een kind kan deze facturen maken
2 leidingen afgedopt in een half uur ,en dan zoveel vragen ,telefoonisch niet bereikbaar . slechte factuur .onduidelijk
niks niks alleen dat ze 2 leidingen hebben afgedopt en het water is gestopt
slechte factuur .onjuiste informatie op de bon ,onjuiste adres gegevens van ons op geschreven. half uur werk en 144 euro vragen ,dreigen met gelijk een incasso
Waardering:
1.0 2.0
|
Oplichters
Veel te veel uren berekend, terwijl ze maar een half uur binnen zijn geweest. Later hier over gebeld, maar er valt niet met ze te praten. Ze laten je ook niet uitpraten en vallen je in de rede. Half uurtje geweest, en een rekening gehad van 540 euro.Dit had te maken met voorrijkosten en extra reistijd. Nu een herinnering gehad van de rekening, waarin staat dat ze een tijdige betaling bijzonder waarderen. Ik zou het bijzonder waarderen als ze stoppen met ons op te lichten.
Niets
Alles
Waardering:
1.0 2.0
|
OPLICHTERS, OOK VIA WWW.LEKDETECTIECENTRALE.NL
Via www.lekdetectiecentrale.nl bij het bedrijf van Genabeek terecht gekomen. Pure oplichters, geen service en rekenen veeeel te veel af en monteurs die niet kundig zijn. En afspraken niet nakomen
Geen
Veelste veel om op te noemen
Waardering:
1.0 2.0
|
OPLICHTERSS
Lekkage in de badkamer, men is 1 uurtje wezen kijken konden oorzaak niet vinden, kreeg een factuur van 600 euro zoals 295 voor een Meetverslag die ik NOOIT heb gezien, termijn betalen kent men niet, terwijl er niks gemaakt is moet ik het toch betalen. Op de site van Lekdectiecentrale staat niet bij dat men zaken doet met deze oplichters!
Geen
Te veel om op te noemen! Gewoon oplichters!!!
Waardering:
3.0 6.0
|
bedriegers
op 15 december j.l een lekdetectie laten doen, prijs afgesproken van 295 euro. daarin zit een drukmeting 3 u werk enz.... uiteindelijk is men alles bij mekaar 15 minuten bezig geweest. met een thermocamera en heeft men na dit ondezoek een breuk bij de aansluiting naar buiten vastgesteld. echter zijn we nu 8 dagen en 3 onderzoeken verder en is dit totaal niet de oorzaak. rapport zou op maandag 18 ten laatste 19 december worden doorgestuurd aan de verzekering. echter heeft tot op vandaag nog de verzekering nog wij zelf enig verslag of rapport gezien. er is dan ook niets dat mij er toe aanzet om een factuur van ruim 600 euro te betalen voor niet geleverde diensten. dit is een voorbeeld bedrijf dat slapend rijk wil worden en hiervoor bereid is erg ver te gaan. echter ben ik niet gediend van hun handelen en ben ik ook niet iemand die betaald om maar van hun gezeur vanaf te zijn. ik sluit me voor nu aan bij de klagende partijen die net als ik niet zullen betalen voor deze wanpraktijken!!
geen
onbetrouwbaar, leugens, slechte dienstlevering, veel beloven niks waarmaken, torenhoge kosten voor iets wat niet geleverd word.
Waardering:
1.0 2.0
|
Opgelicht door installatiebedrijf van Genabeek
Medio november heb ik gebeld voor een lekkage. zij hebben vooraf niets gezegd over de prijs. De monteur kwam op de zelfde dag en zei dat de afvoer van de douchecabine de oorzaak is(achteraf gezien was de afvoer niet de oorzaak). hij was ongeveer 10 min bezig geweest. hij heeft alleen gekeken en geen reparatie uitgevoerd. De monteur zei dat Ik binnen 5 dagen een schaderapport zal krijgen (Ik heb nog steeds geen rapport ontvangen). Een week later heb ik een nota van €480 en een brief ontvangen. in de nota zijn allerlei werkzaamheden gemeld die niet zijn uitgevoerd. In die brief hadden ze (achteraf) toegelicht wat de prijs van een bezoek is.
geen
ALLES
Waardering:
1.0 2.0
|
Factuur klopt niet
Afspraak gemaakt voor een lekdetectie, medewerker had de oorzaak al snel gevonden, daarna een factuur gekregen van €661,69 met allerlei werkzaam heden die niet zijn uitgevoerd,ga dit dus ook niet betalen en sluit mij in de lange rij van klagers aan.
Medewerker had de oorzaak snel gevonden
Er word veel te veel gefactureerd
Waardering:
1.0 2.0
|
Zullen we ze stoppen?
Beste reviewers, Ik neem contact op met kassa. Iedereen die mij hierin wil steunen kan contact opnemen via hennied@ziggo.nl. Ook ik ben het slachtoffer geworden van dit malafide bedrijf. Hun handelswijze is de volgende: snel een afspraak maken, tussen neus en lippen door het absurde starttarief vermelden, minimale inspanning leveren, daarna een amateuristisch rapport opleveren, om als sluitstuk een absurde factuur te sturen, waarover niet persoonlijk gecommuniceerd kan worden, alleen schriftelijk / via email. Om daarna in de email correspondentie meteen dreigen met een vordering. Ik kan me voorstellen dat er genoeg mensen zijn die, om een hoop gezeur, gezanik en gezeik te voorkomen, maar betalen om er vanaf te zijn. Leuk verdienmodel :)
Zo dom, dat het bijna grappig is
Oplichters, niet mee in zee gaan, snel een ander bellen.
Waardering:
1.0 2.0
|
Oplichters
Opgelicht door Van Genabeek! Ik had een lekkage en gemeld voor een lekkagedetectie. Hij was 10 min bezig en ik kreeg een factuur binnen van €500
geen
Oplichters
Waardering:
1.0 2.0
|
Oplichters!
Ook ik ben opgelicht door dit bedrijf. Sturen gewoon een rekening terwijl ze alleen even komen kijken en je daarna in de str@nt laten zakken. Dit wordt een onderwerp voor Opgelicht wat mij betreft. Graag alleen ook daar aankaarten, ik wil dit bedrijf voor eens en altijd op laten ruimen!
Absoluut niks
Oplichters
Waardering:
1.0 2.0
|
Belazerd...
In oktober 2017 gebeld om een afspraak te maken, omdat het lekte in onze kelder. Ik belde een nummer in Heerlen maar toen de monteur kwam, bleek hij een zzp-er uit Den Bosch, ingehuurd door een firma Genabeek. Hij zei dat het dan waarschijnlijk om een riool lek ging en dat hij daar de juiste spullen niet voor bij zich had. Probeerde een paar keer de baas te bellen en kreeg geen gehoor. Na een kopje koffie en sanitaire stop is hij een kwartier later weer vertrokken. Ik had geen werkbon betekent omdat er,en dat begreep hij, geen werkzaamheden waren verricht. Later die middag geïnformeerd wanneer ze dan opnieuw zouden langskomen maar we zouden worden gebeld. Twee weken niks meer vernomen.Vervolgens kreeg ik een factuur van bijna €400 voor een zogenaamd starttarief. Bij navraag werd gezegd dat dit duidelijk telefonisch vermeld was. Omdat ik aangaf dat ik iemand in Heerlen had gebeld en dus nooit akkoord zou zijn gegaan met een starttarief van die hoogte werd gezegd dat uit coulance dat factuur met 50% gehalveerd zou worden. Ik zei dat er NIETS was uitgevoerd en de monteur 20 minuten binnen was geweest en dit dus ook niet accepteerde. Vervolgens werd via mail een heleboel gedreigd als ik niet zou betalen etc. en nu wacht ik de deurwaarder af en heeft de firma besloten toch maar weer de hóge factuur te eisen, " gezien de aard van mijn persoonlijkheid". Met andere woorden: wees gewaarschuwd voor deze oplichters! Wat jammer dat ik de revieuws niet eerder had gezien.
Geen
Malafide firma
Waardering:
1.0 2.0
|
Zeer slecht bedrijf oplichters
Vraag om een lekkage op te sporen er komt iemand is 10 minuten binnen geweest en ook nog even naar de wc krijg een rekening van 5oo euro niks gedaan visueel gekeken ja dat kan ik ook ik bel om de lekkage op te sporen ben geen stap verder ik betaal ook niet
Geen
Alles
Waardering:
1.0 2.0
|
lek al gevonden en nog een rekening van over de 600 euro
Had een lekkage en belde een lekdetectie bedrijf in Breda. De persoon aan de telefoon gaf aan dat het rond de 275 euro zou kosten en dat alleen meerkosten extra geld kost. Een persoon langs geweest had het lek binnen 20 minuten gevonden. Hij bleef wel een anderhalf uur zitten en ondertussen zijn rapportage aanmaken en met wat dingen showen. Wat schets mijn verbazing. Ik krijg een factuur, van Van Genabeek , van over de 600 euro en niet van het bedrijf uit Breda. Gebeld en aangeven dat het bedrag niet klopt en waarom niet. Daar wordt niet op gereageerd tot ik een email verzend waar ik aangeef dat ze omdat er geen antwoord terug komt ik aanneem dat ze wel akkoord gaan. Toen mailden ze direct terug dat ze het er niet mee eens zijn. Ik weer een email verzonden dat het vreemd is dat ze daar wel op kunnen antwoorden en weer doodse stilte. Ik heb het bedrag nog niet betaald maar wel een herrinering binnen gekregen en nog geen antwoord op mijn mail. Let op lekdetectie in Breda valt onder Genabeek je ziet dit niet terug op de website tot je het adres gaat traceren. Ik ga ook contact opnemen met mijn rechtsbijstand en maak hier een zaak van.
oplichters
Waardering:
1.0 2.0
|
Oplichters!!
Flink opgelicht door Van Genabeek! Malafide bedrijf! Is aangemeld bij opgelicht van AvroTros en er is een besloten Facebook groep. Meld je svp aan, zodat we sterk staan en dit bedrijf van de markt wordt gehaald!
Geen enkele
Alleen maar
Waardering:
1.0 2.0
|
Oplichters-gemeld bij https://opgelicht.avrotros.nl. SVP hier je klacht melden
Op 04-08-2017 aangemeld door een ander benadeelde persoon op: https://opgelicht.avrotros.nl/ Zojuist heb ik tevens rechtsbijstand gesproken en ik probeer er een case van te maken. Ik had gevraagd om een kostenindicatie van de lekkage van mijn schuur. Er zijn twee mannen geweest en ik kreeg een werkbon van 2 x 1,5 uur voor mijn neus. Omdat de mannen nogal intimiderend waren heb ik getekend. Ze waren nog geen half uur binnen geweest en hebben niks opgelost. Ik heb meteen gebeld met Van Genabeek dat dit op geen enkele manier past bij wat ik heb gevraagd, maar de man was voor geen reden vatbaar en vond dat ik gewoon moet gaan betalen. Gisteren een rekening gehad van 257,19. Ik las helaas de reviews te laat. Wees aub gewaarschuwd!
Geen!
Alleen maar minpunten. Malafide bedrijf!
Waardering:
1.0 2.0
|
Oplichters
Ze kwamen kijken voor een klus. Met zijn tweeën stonden ze met hun armen gekruist te kijken wat er mogelijk aan de hand was. Twee drie weken later kregen we een factuur binnen van €320,-. Natuurlijk meteen gebeld hoe ze überhaupt aan een factuur komen. Maar degene aan de telefoon, die de factuur had opgemaakt,wist het ook niet want hij stelt de facturen zomaar op
Geen enkele pluspunt!!!!!
Ze kunnen niet eens fatsoenlijk antwoord geven.
Waardering:
1.0 2.0
|
Oplichters, cententrekkers, belachelijk!
5 bovendelen stopkranen vervangen voor maar liefst 500 euro!! Uiteindelijk zelf de laaste kraan losgedraaid omdatbze monteur het niet lukte.
Geen pluspunten voor zulke absurde prijzen.
Prijs, onkunde, klantonvriendelijk, vage kosten, vage rekeningen, huren zzpers in em rekenen alles door aan de klant x 2.
Waardering:
1.0 2.0
|
Niet aan te bevelen
Probleem niet naar tevredenheid opgelost en onduidelijke communicatie.
Geen.
Hoge rekening en geen plezierige klachtenafhandeling.
Waardering:
1.0 2.0
|
Oplichters / Bedrijf met als doel op te lichten
* Bedrijf heeft geen omvang, presenteren zich landelijk, feitelijk één persoon uit Gemonde (niet Den Bosch) * Werkt met onderaannemers en bij problemen krijg je een verwijzen naar de onderaannemer * Onderaannemer werkt aanzienlijk goedkopen, Genabeek pakt 100% opslag * Proberen de werkbon foutief te laten aftekenen * Grof taalgebruik, dreigen en liegen aan de telefoon * Uurloon ligt ruim boven wat gebruikelijk is in de markt * Na betaling gaat hij maanden later aanmaningen sturen met een ander factuurnummer * Bedrijf is bij conflicten alleen per email bereikbaar * Eigenaar tracht zich af te schermen
GEEN
Waardering is niet 2.0 maar 0
Waardering:
1.0 2.0
|
OPLICHTERS!! BLIJF WEG BIJ GENABEKE!!
Met twee man langs geweest om een lekdetectie uit te voeren. Ze claimden na 10 minuten het lek al gevonden en gerepareerd te hebben. Vervolgens een rekening van 160,- euro, wat dus totaal niet in verhouding staat tot wat ze gedaan hebben. Ze dreigen nu met boete/incasso kosten als we niet betalen, maar wij schakelen de rechtsbijstand in. We gaan deze oplichters natuurlijk niet ons geld afhandig laten maken, waar wij zelf wel keihard voor moeten werken. Let op: Ze adverteren op google ook bij lokale zoekopdrachten, onder een andere naam dan Genabeke.
Geen
Factuur ver buiten proportie Lekkage niet gedetecteerd Lekkage niet gerepareerd Onterechte voorrijkosten Bezoek door 2 personen Dreigen met incasso/boete
Waardering:
1.0 2.0
|
Geen zaken mee DOEN!!!
Slecht bedrijf. Associaal personeel.
Die zijn er niet!!
MET DIT BEDRIJF GEEN ZAKEN DOEN!!! Super dure rekening voor een half uurtje werk, 163 euro!! Erg onvriendelijk personeel en willen mij telefonisch niet te woord staan. Zojuist een herinnering factuur ontvangen van een rekening van Maart terwijl deze na twee dagen al betaald was.
Waardering:
1.0 2.0
|
Geen zaken mee doen!
Geen offerte vooraf, slechts een telefonisch afgesproken bedrag. Monteur wel kundig, huren ze in (zzper), is binnen uur alweer vertrokken. Factuurbedrag significant hoger dan was afgesproken. Directeur weet mij te vertellen dat ik niet goed heb geluisterd, de omgekeerde wereld. Asociale oplichters. Dit wordt een rechtszaak en zie deze met vertrrouwen tegemoet. Asociale oplichters! Geen zaken mee doen!!
Monteur was kundig, voor zover te beoordelen
Alles
Waardering:
1.0 2.0
|
Oplichting loont dus niet.......
Ook ik ervaring met dit bedrijf en haar spookfacturen. Afspraken niet nakomen, facturen voor een offerte etc. Niet betaald uiteraard. Wel bericht van incassobureau maar was al snel duidelijk dat van Genabeek in gebreke was gebleven en dus "geen zaak had". Vordering ingetrokken. Eigenlijk jammer want ik had dit graag naar de kantonrechter gebracht, dan had deze oplichter ook de in ieder geval de gerechtskosten moeten betalen.......
geen
Teveel om op te noemen
Waardering:
1.0 2.0
|
Lek in verwarming
We hadden een urgent probleem en konden op korte termijn afspraak maken. Medewerker kwam exact op afgesproken tijd. Hij was vriendelijk en heeft euvel verholpen
snelle hulpverlening, nette werkwijze.
geen
Waardering:
4.0 8.0
|
Oplichters
Een lekdetecie van 655 euri Waar andere 255 voor rekenen.
Nvt
Oplichters
Waardering:
1.0 2.0
|
Onbetrouwbaar
Oneerlijk, onbetrouwbaar, levert zeer slecht werk.
Geen
Oneerlijk, onbetrouwbaar, levert zeer slecht werk.
Waardering:
1.0 2.0
|
Oplichters!!
Dit bedrijf laten komen omdat we dachten een gaslek te hebben. Van te voren goed nagevraagd naar wat t zou kosten. 14,50 per kwartier. Ik bel een 013 nummer dus dan ga ik er vanuit dat ik een bedrijf bel uit Tilburg. Vervolgens staan er 2 monteurs voor de deur. Nog geen 3 kwartier bezig geweest. Schrijven 2 x 1,5 u! Voorrijkosten word er gezegd! Kwamen uit Den Bosch ipv Tilburg. Nu kost het dus 2 x 14,50 per kwartier dus 30 euro per kwartier! En achterlijk hoge voorrijkosten x 2 waar niks over is gezegd. Smoesje dat ze verplicht zijn om met z'n 2en te komen ivm de veiligheid! Ik ga dus niet voor 2 personen betalen en zeker niet als de 2de alleen maar in z'n bakkie koffie heeft staan roeren! Dus daar al veel geld aan kwijt en zeker niet wat afgesproken was aan de telefoon! Maar dat is nog niet alles! Ze zeiden dat we een groot gaslek hadden en dat we tot de tijd dat t gemaakt was de gasleiding dicht moesten laten. Ze stelden voor om het de dag later meteen te vervangen a 500 euro excl btw?! Dat vonden wij ontzettend duur dus we zijn niet met hun in zee gegaan. Een dag later een andere monteur laten komen om het 'grote gaslek' te laten maken voor een normale prijs. Wat blijkt; we hebben helemaal geen gaslek!!! Dus eerst een hoge rekening voor t opsporen van het zogenaamde gaslek en dan zouden we t voor een belachelijk hoog bedrag moeten laten maken! Eigenaar gemaild met het verzoek de metingen die ze verricht hebben per mail door te sturen. Deze horen op de pak on te staan. Tot op heden na heel veel mails nog steeds geen metingen ontvangen. Klopt helemaal niks van dus! Geen metingen en bewijs dat er een gaslek zit, dan ook geen geld voor die factuur! Wat een oplichters!! Wees gewaarschuwd! Helaas las ik deze recensies te laat....
GEEN!!
OPLICHTERS!!
Waardering:
1.0 2.0
|
Enorm opgelicht door Genabeek BV! Niet mee in zee gaan!
- ze zijn langsgeweest om de cv te checken, deze lekte namelijk - conclusie: de cv is helemaal in orde, je dak lekt - een ander bedrijf naar het dak laten kijken (met bijbehorende kosten) - andere bedrijf concludeert dat de cv verkeerd aangesloten is en er sprake is van een gevaarlijke situatie (koolmonoxide uitstoot) - aangegeven aan van Genabeek en voorgesteld de nota van €100 (voor 10 min binnen geweest te zijn en een compleet verkeerd advies gegeven te hebben een dakspexialist met bijbehorende kosten te hebben gehad) te laten vervallen - geen reactie en geen contact mogelijk - opnieuw voorstel gedaan om alleen voorrijdkosten te betalen - weer geen reactie en communicatie niet mogelijk wel een aanmaling ontvangen - uiteindelijk betaald om ervanaf te zijn Dit zijn oplichters!!
Geen
Zie bovenstaand
Waardering:
1.0 2.0
|
Oplichters
Op zondag gebeld dat het dak van de aanbouw lekte. Bedrijf had immers 24/7 service. Bleek alleen voor grote storingen te zijn, ik als particulier moest maandagochtend terug bellen. Wel werden alvast wat gegevens genoteerd. Maandagochtend terug gebeld, geen gehoor. Maar een uur later werd ik gebeld door één van de werknemers. Ze stonden voor de deur en er was niemand thuis... Joh, ik had nog helemaal geen afspraak gemaakt. Uiteindelijk gingen de heren eerst naar een andere klus en kwamen ze daarna terug. Mijn vrouw was toen inmiddels thuis. Na het uitvoeren van een spoedreparatie (half uurtje werk) werden er plotseling wel 2 keer 1,25 manuren extra gerekend omdat er niemand thuis was. Uiteraard laten weten dat ik dit niet ga betalen, maar hierop geen enkele reactie ontvangen. Wel een nota, waar deze extra uren gewoon op staan. Het geschil loopt nog, maar betalen van die extra uren gaat niet gebeuren hoor. Ik raad iedereen af om met deze malafide beunhaas in zee te gaan!!!
Waardering:
1.0 2.0
|
Malafide praktijken
Bij mij werden er arbeidsuren gerekend omdat er niemand thuis was. Alleen was meneer vooraf vergeten door te geven of en hoe laat hij zou komen...
Slechte communicatie, onterechte factuur, oplichting
Waardering:
1.0 2.0
|
Oplichters!!
2 monteurs (terwijl ik er om 1 vroeg) zijn hier maximaal 10 minuten binnen geweest om te kijken hoe het kwam dat ik geen warm water had in mijn keuken. Ze hebben níks gemaakt en ik krijg een rekening van €120,-. BE-LA-CHE-LIJK!! Dit zijn oplichters en ik raad niemand aan om hier zaken mee te doen!
Geen
Alles!!
Waardering:
1.0 2.0
|
DRAMA
Lekkage aan dakgoot 1e keer niet verholpen. Daarna 10 keer moeten bellen en 5 maanden later opnieuw gerepareerd. Op voorhand vermeld als garantie, geen werkbon getekend: heel snel een dikke rekening. Voor 2 man (want men mag niet alleen komen) en voor de dubbele tijd. Direct een incassobureau erop. Je staat met de rug tegen de muur. Gewoon crimineel gedrag.
Geen
Slechte reparatie, niet bereikbaar, veel te hoge en onterechte rekeningen
Waardering:
1.0 2.0
|
WAT EEN OPLICHTERS
ABSOLUUT GEEN PLUSPUNTEN!!!!
Afspraken niet nakomen, factuur na ondertekening bewerken met extra uren werk. Meteen dreigen met incasso buro als je uitleg wil over de factuur. Ontzettende onaardige norse eigenaar die zonder enig schuldgevoel mensen oplicht, ongelofelijk DIT BEDRIJF GESTOPT WORDEN
Waardering:
1.0 2.0
|
WAARDELOOS BEDRIJF
U geeft in uw brief aan dat ik na overleg met de verzekeraar besloten heb geen verdere diensten af te nemen van uw opdrachtgever, de heer van Genabeek. Dat is NIET correct, de feiten zijn als volgt. De medewerkers van "van Genabeek B.V." hebben mij aangegeven dat: -Er geen kosten verbonden zijn aan het onderzoek. -Alle reparaties vergoed worden door mijn verzekering. -Er geen enkele kosten gemaakt zouden worden buiten de verzekering zonder expliciet overleg. -Er dezelfde dag nog een tegelzetter op bezoek zou komen voor het maken van een offerte. -De reparatie volledig in beheer uitgevoerd zou worden. -Zij de afspraken met mijn verzekering zullen maken. -Mij volledig zouden ontzorgen. Wat er vervolgens daadwerkelijk gebeurd is: -De tegelzetter is NIET komen opdagen. -Er is GEEN contact meer gezocht met mij. -Er werd NIET opgenomen als ik zelf belde. -Er werd NIET teruggebeld. -Mijn voicemail berichten zijn ONBEANTWOORD gebleven. -Er is op geen enkele manier contact met mij gezocht, niet via mail, via telefoon, via post of een huisbezoek. Al deze gegevens waren voor handen bij de heer van Genabeek. -Pas maanden na het voorval stuurt de heer van Genabeek mij een factuur, als ik de heer vervolgens bel en vraag wat hij dan gedaan heeft dan weet hij dat niet wat er gebeurd is. Ik heb er dus NIET voor gekozen om niet in zee te gaan met de heer van Genabeek, de heer van Genabeek heeft mij laten stikken met een lekkage. Hij heeft er bewust voor gekozen om mijn opdracht NIET aan te nemen door mij niet te bellen, niet terug te bellen, niet op mijn voicemail berichten te reageren, mij niet te mailen, geen brief te versturen en niet langs te komen. Hij heeft in een telefoongesprek in November 2014 aangegeven het er maar bij te moeten laten zitten. Toch stuurt hij 2,5 jaar later een deurwaarder aan om de "schuld" alsnog te innen. Ik heb besloten op basis van de storm aan klachten mbt dit bedrijf mijn rechtsbijstand verzekering in te schakelen.
Geen enkele!
komen afspraken niet na, bellen niet terug, reageren niet op voicemail berichten maar sturen wel een factuur zonder iets te doen. bespaar jezelf de moeite en DOE GEEN ZAKEN met dit bedrijf.
Waardering:
1.0 2.0
|
Belachelijke rekening
Bij plaatsen van een slimme meter in de woning van mijn zoon,in november 2014 werd door medewerker Enexis geconstateerd dat er ergens een gaslek aanwezig was en werd hoofdgaskraan verzegeld. Reparatie moest worden uitgevoerd door een gecertificeerd bedrijf. Ivm vermelde 24 uurs service, kwam ik via google bij fa. Genabeek terecht. Kwamen in de namiddag met 2 man lek opsporen. Dat was idd. snel gevonden. Er bleken enkele soldeeraansluitingen niet goed meer te zijn. Kon niet meteen gerepareerd worden. Reden nog steeds onduidelijk. Hadden een bestelbus bij zich met materiaal. Kwamen de andere dag terug weer met 2 man. Een monteur heeft zich slechts 3 kwartier beziggehouden met het verwijderen van een stukje teflontape van een afsluitdop. De andere monteur heeft twee stukjes koperen gasleiding vervangen alsmede een kniestuk en een T stuk opnieuw gesoldeerd waarna de klus was geklaard. Heb een werkopdracht getekend Nadien bleek dat er in totaal 6 werkuren waren ingevuld die voordien niet op de werkorder waren vermeld. Enkele dagen later volgde de rekening. Totaal € 435,45 en dat voor het feit dat voor in totaal ongeveer 1 1/2 uur in de woning te zijn geweest en 50cm leiding te hebben vervangen met 2 onderdelen en wat soldeerwerk. Arbeidsloon en voorrijkosten in rekening gebracht voor totaal € 312,00 en een niet verder toegelichte toeslag van € 52,00 voor de 1e dag dat ze langs geweest waren. Ruim € 40,00 gerekend voor het gebruikte materiaal (kosten in bouwmarkt ong. € 10,00 ) Uiteraard geprotesteerd tegen dit absurd hoge bedrag wat geen resultaat had. In februari 2017 brief van incassobureau ontvangen met verzoek alsnog de originele rekening te betalen ter voorkoming van verdere kosten. Incassobureau op de hoogte gesteld van mijn eerdere bevindingen en niet betaald. Zaak is momenteel in handen van DAS rechtsbijstandverzekering en loopt nog. Nadien pas bovenstaande reviews gelezen. Wij zijn dus kennelijk niet de enige slachtoffers van de handelwijze van dit bedrijf.
kan er geen vinden behalve dan dat de reparatie uiteindelijk netjes is uitgevoerd
2 monteurs sturen onder het mom dat dit verplicht is waarbij 1 monteur slechts "aanwezig" was maar voor die aanwezigheid wel 3 werkuren in rekening werden gebracht. Na ondertekening nog aantal werkuren (onjuist) invullen op de door mij getekende werkorder en daarmee de suggestie wekken dat ik akkoord ben gegaan met de gewerkte uren.
Waardering:
1.0 2.0
|
Lek zeker niet verholpen.
Hebben sinds 2016 aanhoudend lek vanaf dakrand via spouw de slaapkamer in. We hadden ooit een "vaste" dakdekker, maar die heeft het kennelijk te druk, want komt niet meer langs ondanks toezeggingen daartoe. Vanwege de naderende winter eind oktober 2016 naarstig op zoek naar een alternatief. Uiteindelijk Van Genabeek gevonden. Na mijn belletje (voice-mail) belde hij zelf terug, en we maakten een afspraak. Die kon niet doorgaan, en we maakten een andere, 1 november 2016. Op de bewuste dag inderdaad twee man, een blijft bij de ladder. Zijn een uurtje bezig geweest, maar rekenen 1,75 uur de man (inclusief voorrijkosten). Ik was te gemakkelijk om daarmee akkoord te gaan. De werkbon heb ik ondertekend, maar een kopie kreeg ik niet. Wel schreef ik zelf op, voor hoeveel uren ik ondertekend had. De rekening bleef maar uit; kwam 1 maand later. Ik schrok van het hoge uurloon (59 Euro), maar realiseerde me tegelijkertijd, dat ikzelf met de lekkage omhoog zat en het geregeld wilde hebben voor de winter. Wel onbegrijpelijk vond ik "Administratiekosten 6,45 Euro." Heb ik nog over gebeld, maar dat deed hij bij iedereen, zei hij. OK, dacht ik, vreemd, maar alla, had ik zelf maar beter moeten uitkijken. Sindsdien heeft het echter herhaaldelijk geregend; maar met name tijdens langdurige regenval, ook al regent het helemaal niet hard, komt het regenwater net zo hard de slaapkamer in als eerst. Zijn geen barst opgeschoten. Wilde juist nu, tegen het voorjaar, de boel weer opstarten met Van Genabeek, maar hij neemt de telefoon niet op. Daarom maar eens gaan surfen, gisteren. En pas toen deze klachtenlijst gevonden. Mijn God, had ik dat nou maar eerder gedaan. Inderdaad blijk de factuur helemaal niet vergezeld te gaan van leveringsvoorwaarden, laat staan een adres. Enkel een telefoonnummer en een e-mailadres. En met de werkbon is gerommeld. Echter niet met het aantal van 1,75 werkuren de man. Mijn zuster rijdt op de zorgambulance, komt dus het hele land door, en wist destijds te melden, dat ze de wagentjes van Van Genabeek overal tegen kwam. Betrouwbaar bedrijf, denk je dan, toch?
Jongens waren netjes.
"Administratiekosten 6,45 Euro." Geen kopie werkbon. Lekkage allesbehalve verholpen. Geen leveringsvoorwaarden. Als dakbedekker (shit!) kennelijk bij geen enkele klachtencommissie aangesloten.
Waardering:
1.0 2.0
|
Uit de buurt blijven!
Ook hier zelfde verhaal. Offerte gevraagd voor een lekkend dak. Afspraak gemaakt, vrij genomen daarvoor maar kwamen uiteraard niet opdagen. Gebeld en zouden later die dag langskomen. Kwamen inderdaad later die dag met twee man (twee man nodig voor offerte?) en na 7 minuten binnen te zijn geweest er weer vandoor Mijn vriendin een ‘werkbon’ laten ondertekenen. Offerte was behoorlijk aan de hoge kant alsof ze de klus niet eens wilde doen. Ben naar een andere partij gegaan. Kreeg later een idioot hoge rekening (ik had van te voren dacht ik uitgezocht waar ze zitten en dat is hemelsbreed een paar KM). Heb hem diverse keren gebeld (minimaal 5 keer) en elke keer excuus hier excuus daar. Ondertussen wat onderzoek gedaan en blijkt zich via diverse websites aan te bieden en heeft zelfs al faillissementen achter de rug. Mijn advies : kilometers uit de buurt blijven bij deze onbetrouwbare man.
geen
onbetrouwbaar, niet thuis voor klachten
Waardering:
1.0 2.0
|
oplichters
Lekkage aan dakkapel ondeugdelijk verholpen, probleem werd erger. 3 x gebeld en e-mail gestuurd. Iedere keer werd beloofd dat er afspraak zou volgen, nada!!!Ze sturen hoge rekeningen en zijn niet thuis. Ze komen met 2 mensen, terwijl er maar een aanhet werk is, de ander staat onder aan de ladeer uit zijn neus te vreten! Waardeloze prutsers!
Geen
Onbetrouwbare graaiers!
Waardering:
1.0 2.0
|
Dik tevreden
Op 4 januari lekkage gemeld omdat andere loodgieter niet kwam opdagen. De dag erop lekkage gezocht en snel gevonden en daarna snel gerepareerd. Door deze de negatieve reacties heb ik van te voren van Ganebeek hiermee geconfronteerd. Na uitleg toch voor het bedrijf gekozen en geen spijt. Ben zeer tevreden!!! Zo zie je maar dat je niet altijd op negatieve reacties moet af gaan.
Na melding snel ter plaatse om oorzaak te vinden. Houden rekening met wanneer je thuis bent. Vakkundig met zo weinig mogelijk breekwerk alles gerepareerd.
geen
Waardering:
4.0 8.0
|
Leugenaars, bedriegers, oplichters
Ik ben zo opgelicht door dit bedrijf, ik wil iedereen waarschuwen ver bij deze oplichters vandaan te blijven. Dagen heb ik zitten wachten tot er iemand kwam. Toen er eindelijk iemand kwam, ze laten het zo afweten. Ze plegen valsheid in geschrifte, laten je tekenen en je krijgt geen kopie. Later schrijven ze er zaken / arbeidsuren bij. Als je bezwaar maakt tegen de belachelijk hoge factuur word je bedreigd met nóg hogere kosten en inzet van incassobureau. Ongelofelijk, al mijn spaargeld erdoorheen voor een simpel probleem.
GÉÉN PLUSPUNTEN!!!!!!!!
ENORME OPLICHTERS!
Waardering:
1.0 2.0
|
Enorme oplichters, NIET MEE IN ZEE GAAN!!!!!!!!!!!
OPLICHTERS!!!!!!
Totaal geen!
Oplichters, bedreigers en onbekwaam personeel die zijn afspraken niet nakomt. Criminelen zijn het, ga NOOIT MET DIT BEDRIJF IN ZEE!!! Wat heb ik slapeloze nachten gehad van dit bedrijf. Je moet een formulier tekenen maar krijgt geen copie. Later worden daar dingen stiekem aan toegevoegd en krijg je een belachelijk hoge factuur!! Als je daar wat van durft te zeggen dreigt men met incassobureaus en met nog hogere facturen!!!
Waardering:
1.0 2.0
|
Niet doen; veel ellende, dit is het verdienmodel van dit bedrijf
nutteloze gaslekdetectie rapport van bijna 500 euro excl. Erna wachten en wachten en dan onvoorbereid naar klus. En vervolgens zonder feitelijke werkzaamheden te hebben verricht weer forse, onnavolgbare kosten. Had ik deze reviews maar eerder gelezen. Hardnekkig patroon van dit bedrijf, zou moeten worden aangepakt.
geen
onbruikbare rapportage, te laat en onvoorbereid op klus verschijnen en onnavolgbare en belachelijk hoge kosten. Wellicht allemaal drijvend op dat de verzekering het wel zal dekken....
Waardering:
1.0 2.0
|
Afgezet door van Genabeek
Nog geen 2 uur werk. Lek niet opgespoord. Loodgieter zou nog terugkomen. Kreeg al meteen een rekening van 595 euro!!!!! Bezwaar gemaakt tegen rekening, van Genabeek vond dat lek wel was opgespoord.
Kwam snel een loodgieter
Lek niet gedetecteerd en toch een rekening van 595 euro voor hooguit 2 uur werk
Waardering:
1.0 2.0
|
oplichters
2 mannen geweest om te komen kijken oorzaak van lekkage. 150eurootjes meneer de wit. WAT???? 150 euro voor 5 minuutjes werk? Stuk duurder dan een advokaat. Stellegje op'ichters zijn het
Geen een
Waardering:
1.0 2.0
|
Doe aangifte tegen dit bedrijf. Samen sterker!
Voor de mensen die zijn opgelicht: Meld je bij mij. Ik wil aangifte gaan doen tegen dit bedrijf. Met meer mensen staan we sterker en kunnen we dit bedrijf laten stoppen. Radar en alberto stegeman inschakelen is oo een optie! Eldert_@hotmail.com
Geen
Leveren half werk. Lossen problemen niet op en dreigen meteen met aangifte vanwege dreigen door mij met aangifte van oplichting. Sturen ook aanmaningen na het niet afmaken van werkzaamheden.
Waardering:
1.0 2.0
|
Belachelijke service
Na stroting aan CV ketel te hebben gemeld zou er een monteur langs komen na 16.00. Om 20.30 gebeld worden dat het de volgende dag wordt na 16.00. Je raad het al de volgende dag geen monteur gezien en geen bericht meer. Vandaag gebeld krijg je te horen. Ja ik kan morgen wel iemand sturen!!. En dan beweren dat je 24/7 service hebt en altijd binnen één dag helpt.
Geen enkele
Dit bedrijf snapt niet wat de woorden betrouwbaar en service betekenen. Echter vermijden dit bedrijf.
Waardering:
1.0 2.0
|
OPLICHTERS
Doe er geenzaken mee. Ze belazeren je. En ze sturen achteraf een dubbel zo hoge factuur. Klagen mag maar ze laten je gewoon barsten en dreigen met incassobureau's. Ze schofferen je als klant. Deze firma kent de wet precies en balanceert op t randje. Maar juridisch kan t dus allemaal net. Mensen doe hier geen zaken mee. U weet nu beter. Van Genabeek is een DIEF van uw geld.
Waardering:
1.0 2.0
|
Bizarre administratie
Ga nooit in zee met van Genabeek. Oplichters!
Na 4(!) jaar proberen ze nog een factuur te innen voor iets wat ze nooit hebben uitgevoerd. Belachelijk te woord gestaan door bedrijf. Sturen brieven via incasso bureaus om binnen 14 dagen te betalen. Zelfs het incasso bureau geeft aan vaker soortgelijke verhalen te horen. Echt bizar.
Waardering:
1.0 2.0
|
Duss / niet meer.
Duss loodgieter en installatie bedrijf. Hoofdvestiging in Den haag. Er moest een vlotter in de wc vervangen worden. De loodgieter had de vlotter niet in voorraad, en moest besteld worden. Nieuwe afspraak gemaakt, totale kosten 200 euro, voor een vlotter. Is zeker van goud gemaakt. De volgende keer doe ik het zelf.
Geen
Oplichting. Ga niet met dit bedrijf in zee.
Waardering:
1.0 2.0
|
Oplichters
Rekenen veel te veel uren werk en dat ook nog eens voor een belachelijk hoog uurloon.
De lekkage is gedicht, maar daar is ook alles mee gezegd.
Ga absoluut NOOIT met dit bedrijf in zee. Je belt een Tilburgs nummer, ze komen uit Den Bosch en rekenen belachelijk veel voorrijkosten. Dan zeggen ze dat ze niet genoeg materiaal hebben om het probleem (lekkage) direct op te lossen. Vervolgens komen ze de dag erna met z'n tweeën en rekenen ze dubbele uren hiervoor, wederom met voorrijkosten en alles erbij. Dan vragen ze als klap op de vuurpijl nog een belachelijk hoog uurloon voor al die uren. En nu heb ik zelfs een herinnering gehad voor de factuur, terwijl die al betaald is. Dit bedrijf zou nooit meer klanten mogen krijgen.
Waardering:
1.0 2.0
|
tevreden klant
ik heb nu twee keer een lekkage laten oplossen door van ganebeek..zeer tevreden ben ik..waar een ander bedrijf een halve dag over deed waren deze deskundige menssen binnen een tien minuten klaar..met als gevolg lekagge opgelost.. zo blij mee
zeer betrouwbaar en aardig personeel.ook deskundig.. niks was teveel..ik zou iedereen juist dit bedrijf aanraden..ik ben echt een tevreden klant!!
die zijn er abosoluut geen!!!!
Waardering:
5.0 10.0
|
Tevreden klant
Van ganebeek heeft twee keer bij ons een lekkage verholpen..zeer betrouwbaar personeel en ook de lekkage verholpen..ze hadden het zo gevonden..waar andere bedrijven een halve dag over deden...ben enorm blij dat nu uiteindelijk de lekage verholpen is.
Zeer vriendelijk personeel..zeer deskundig..ook zeker betrouwbaar...binnen tien minuten lekkage opgespoort..top
Die zijn er niet..hoop het niet meer mee te maken..maar mocht het ooit nog gebeuren dat er iets lekt..weet ik jullie te vinden..kan iedereen dit bedrijf aanraden..
Waardering:
4.0 8.0
|
Herinnering gestuurd nadat ik al betaald heb
Ja hoor het wordt haast gewoon bij van Genabeek, een herinnering gestuurd van dit bedrijf aan mij, die ik echter al op 20 september betaald heb. Het proberen Cashen is begonnen van deze oplichters. Ik ga nu toch echt even hier juridisch naar laten kijken, want deze oplichters moeten gestopt worden, zodat zij geen slachtoffers meer kunnen maken.
geen
Stop deze oplichters
Waardering:
1.0 2.0
|
boeven
Daklekkage, na 2x afspraak niet nagekomen komen ze met 2 man, binnen 10 minuten weer weg. rekening voor 2 man a 1,5 uur (incl. reizen) 275,= euro na de eerste regenbui lekkage, gebeld afspraak, komt niet, gebeld komt niet, weer bellen, overmacht. Boeven, afzetters en leugenaars, stom dat ik niet eerst hier gekeken heb. wie stopt deze praktijken??????????
geen
alles
Waardering:
1.0 2.0
|
Hoofdpijndossier
Waardeloos!
Kroon Tegelwerken (onderaannemer) betrouwbaar en heeft goed werk geleverd.
Alles! Levert broddelwerk, belooft vanalles met zijn zalvende stem maar doet niks. Weet niet wat service is. Begin er niet aan. Hier krijg je alleen maar extra gedoe mee. Grote leugenaar.
Waardering:
1.0 2.0
|
avrotros opgelicht
Ik heb dit nog bij avrotros opgelicht weggelegd bij ene van Geffen die mensen zoekt die ervaring hebben met van Genabeek BV
Waardering:
1.0 2.0
|
Oplichters, crimineel, afpresing je onderdruk zetten tot! Bedrijf
Lekkage in de nok. Verschoven dakpaneel 18 oktober 2016
GEEN
Wij hebben een lekkage in de nok, omdat er 2 jaar geleden zonnepanelen zijn geplaats, is er een dakdeel/isolatiepaneel 3 cm is verzakt. verzekering heeft mij gevraagd een offerte op te laten maken. ik ben op het internet gaan zoeken en kwam een overkoepelende organisatie tegen met gratis offerte. Deze heeft mij door verbonden met van Genabeek installatie bedrijf. Ik heb een afspraak gemaakt op 18 oktober 2016 voor een offerte en een reparatie en een voorlopige reparatie. Monteur is langs geweest (was te laat) is bij ons op het dak geweest om te kijken wat nodig is, werkbon opgemaakt. Ik heb aangeven dat ik een offerte wil en heb dit op de werkbon gezet met mijn handtekening er onder. Na een halfuur was ie weer weg. Volgens factuur 1,5 uur, was zeker inclusief te laat komen. Mijn vrouw vraagt mij op maandag 17 oktober of ik al een offerte heb gehad, straks betaal je meer dan wat het werkelijk zou moeten kosten. ik heb van Genabeek gebeld en gevraagd waarom ik geen nog offerte heb ontvangen. Ik heb aangegeven dat ik niet tegen kosten aan wil lopen waar ik achteraf niet eens mee ben. Ja, dat wist hij mij niet zo te vertellen. Moest het eerst aan zijn planning vragen. Kan nog wel een uur duren. Ik heb erop aangedrongen dat ik eerder wil weten. Na 5 minuten beld hij terug en zegt ( of er moet 2 man het dak op of 1 man met een hoogwerker) en komt neer op ruim 1200€ Exclusief materiaal kosten. Ik zeg hem, vanwege de bizare prijs dat ik vanaf zie. O, zegt hij, dan moet ik toch 114€ inrekening brengen voor de dakinspectie. Ik zeg hem, waarom heb je mij dat niet van te voren gezegd, dat als ik af zie van de reparatie dat ik dan een rekening ga krijgen. Ik heb hem gezegd dat ik die niet ga betalen. Ja maar u heeft een nood repratie gehad en daarom 114€ moet betalen. Ik zeg hem dat er helemaal geen nood reparatie is uit gevooerd. Ik heb via een buurman een ander dakdekkers bedrijf laten komen en zij kunnen na de gratis dak inspectie, het dak repareren voor 300€. Ik heb de factuur van 114€ binnen gekregen en heb ze gebeld dat ik die niet ga betalen. Zij komen hun afspraken niet na, proberen je achteraf een poot uit te trekken. Komen met onvoledige informatie. Waardering is voor dit oplichters bedrijf een nul.
Waardering:
1.0 2.0
|
10 minuten werk gehad en 485 euro moeten we afrekenen! Oplichters!
We hadden stankoverlast in huis dus gebeld en ze kwamen een rooktest uitvoeren. Dat duurde ongeveer 10 min inclusief de tijd dat hij een bakje koffie dronk. Het bleek dat de stank kwam van een chiffon dat droog stond in de meterkast. Het was dus simpel een kwestie van een bekertje water erin gooien en alles was opgelost We kregen een factuur thuis van maar liefst 485 euro!!!! 220 euro voor de rooktest en ze hebben 3x arbeid van 59 euro in rekening gebracht! Heel vaak gebeld, gemaild maar van het kastje naar de muur gestuurd. Ze zouden het uitzoeken en terugbellen, terugmailen maar tot op heden doen ze niks. Ik heb de factuur (van eind mei) nog steeds niet betaald en ben dat ook niet van plan! Ik zal er alles aan doen om deze belachelijke factuur niet te hoeven betalen! Wat een oplichterij dat bedrijf!
geen
alles!
Waardering:
1.0 2.0
|
Niet doen
Wij zijn helaas in zee gegaan met dit bedrijf en pas daarna deze berichten gelezen. Hadden we dat maar eerder gedaan. Monteur is 15 minuten binnen geweest en heeft de lekkage op het blote oog gevonden. Er moest het een en ander opengebroken worden voor de reparatie maar wij stonden op het punt om op vakantie te gaan. Advies was om de hoofdkraan uit te zetten en de monteur zou na de vakantie terug komen. We hadden er op dat moment het volle vertrouwen in. De monteur vroeg om de adresgegevens in te vullen op de werkbon en deze te tekenen. Aangegeven dat er nog geen uren waren ingevuld waarop de monteur aangaf nee klopt want ik ben ook nog niet klaar. Wij zijn toen ongelofelijk stom geweest door de bon te tekenen. Na onze vakantie begon de ellende. We hadden afspraken maar die werden niet nagekomen. Wij hebben er toen voor gekozen om met een bedrijf verder te gaan via de verzekering. Dat bedrijf komt keurig de afspraken na. We hebben vervolgens wel een factuur gekregen van Van Genabeek waarop 2 uur inrekening gebracht wordt voor 15 minuten geweest te zijn. Na het lezen van de reviews ben ik erg benieuwd hoe een en ander is afgelopen omtrent de facturatie. Heeft iedereen de factuur volledig Betaald? Misschien zouden jullie mij een berichtje willen sturen 0615007582. Alvast bedankt.
Geen
Komt afspraken niet na. Berekend uren die niet gemaakt zijn.
Waardering:
1.0 2.0
|
Oplichters 1e klas !!
Hebben met 2 man 5 minuten naar een douchebak en gipsmuurtje gekeken kosten bijna € 140,00. Zoals eerder vermeld bedrijf bestaat alleen maar om facturen te sturen. Met GEEN van Genabeek ben je altijd beter uit! Ik ga dit voorleggen bij TROS opgelicht en RADAR.
GEEN van Genabeek is het beste. Hoe kun je slimmer zijn dan van Genabeek, DOOR ERVAN AF TE BLIJVEN !!
Het is cashen met factureren door van Genabeek.
Waardering:
1.0 2.0
|
Waardeloos bedrijf
Komen geen enkele afspraak na.
Geen enkel pluspunt
Ze sturen je rekeningen en dreigmails.
Waardering:
1.0 2.0
|
Nooit bellen dit bedrijf
Dakgoot nakijken
Geen
Met 2 man om 4 mtr goot na te kijken. Niks gerepareerd want goot was goed. Nog geen 45 minuten hier geweest maar rekening voor 3 uur aangekregen! Pure oplichters zijn het!!!
Waardering:
1.0 2.0
|
Bedankt iedereen!
Door deze reacties ga ik opzoek naar een ander bedrijf. Wil best betalen en mensen mogen echt wel verdienen. Maar wel eerlijk.
Waardering:
1.0 2.0
|
Schandalig bedrijf
Zeer onbetrouwbaar en slecht bedrijf. Licht klanten op, fraudeert, en liegt alles bij elkaar! Zelfs de bedrijven die voor hem werken geven dit aan. Liefste licht hij oudere mensen op, dat is wel zo makkelijk voor deze ondernemer.
Geen
Oplichter, fraude, leugenaar, een ondernemer die profiteert van de getroffen klanten.
Waardering:
1.0 2.0
|
Mijn advies: Doe het niet!!!
Klantevredenheid en klantvriendelijkheid zijn dit bedrijf onbekend, interesseert ze overigens ook niks lijkt wel.
Ik kan er niet 1 bedenken!
Heeft u even ... lees alle onderstaande reviews. Dat zegt genoeg. Nooit mee in zee gaan, is mijn advies.
Waardering:
1.0 2.0
|
Geld verspilling.
Na tel. Contact te hebben gehad toch laten komen. Zijn 15 min binnen geweest ,hebben onnodig de warmwater leiding afgeperst .zijn vertrokken zonder evt. Oplossing en sturen een gepeperde rekening die niet eens klopt. Willen 2,5 werkuren in rekening brengen voor een half uur praten. Bij bellen daarover schandalig te woord gestaan. Helaas de reviews niet van te voren gelezen want wij zijn niet de enige die zo behandeld zijn. Ons advies: zoek verder.
Geen enkele .
de rekening is in mijn ogen het allerbelangrijkste voor dit bedrijf De rest is bijzaak. De klant is duidelijk geen koning .
Waardering:
1.0 2.0
|
Badkamer renovatie na lek
Lekkage in badkamer, na drie pogingen kwam er eindelijk iemand bekijken waar lekte. Vervolgens plan gemaakt. Vele afspraken later zitten we nog met een badkamer die niet af is. Komt keer op keer afspraken niet na. Rekent belachelijke prijzen!
- werkt samen met andere bedrijven (kroon tegenwerken, meeuwse, etc) die WEL afspraken na komen en communiceren en goed werk leveren.
- komt keer op keer op keer afspraken niet na - vergeet zogenaamd vanalles - absoluut geen professionele houding - adverteert vanuit Tilburg maar komt niet vanuit Tilburg - rekent achterlijk hoge kosten voor allerlei werkzaamheden - wil slapend rijk worden
Waardering:
1.0 2.0
|
het werdt steed erger
van ganebeek zo voor beheerder ons dak renoveren het was een rotzooi kwam geen afspraken na kwam waneer het hun uitkwam
geen
geen zaken mee doen
Waardering:
1.0 2.0
|
dak bleef lekken
Eerst van Genabeek ingeschakeld , dak bleef lekken en de facturen bleven komen. Toen een ander bedrijf die heeft het lek keurig verholpen. Jeroen zou je contact op willen nemen? met mij via 0652366076? bvd !
geen
Dit bedrijf is alleen met de factuur bezig !
Waardering:
1.0 2.0
|
Gaslekdetectie uit laten voeren door Installatiebureau Genabeek - pas op met dit bedrijf
Communicatie enkel per telefoon om gaslekdetectie uit te laten voeren.
- De monteurs die kwamen waren netjes en vriendelijk.
- Het nut van de geadviseerde gasdetectie van 450 euro werd door ons in twijfel getrokken (externe partij). Toch uit laten voeren en uiteindelijk bleek dit nutteloos, maar deze kosten werden door ons geaccepteerd. Het rapport van de gastdetectie was niet bekend bij de monteurs die uiteindelijk kwamen van de firma Genabeek. Twee lekken die in het rapport stonden werden uitgelegd als te klein om op te lossen (wat is dan het nut van het onderzoek als er niet naar gehandeld wordt). De uiteindelijke kosten die later doorbelast werden, werd nog 25% hoger door niet gemelde BTW in het gesprek en een extra toeslag. - De doorlooptijd voor het oplossen van het lek, duurde naar onze mening erg lang. Dit werd later bevestigd toen andere installateur inschakelde die zaken in een fractie van de tijd uitvoerde. - Veel telefonisch gemaakte afspraken werden volledig genegeerd bij de factuur die we ontvingen van de firma Genabeek -> Plotseling werd een voorrijdtarief van meer dan 400,- op een werkdag van 5 uur doorbelast. Dit werd verklaard door de eigenaar van Genabeek als "de monteurs moesten ook materiaal halen". De volgende dag waren de monteurs echter later (extra uren op factuur) want ze moesten nog meer materiaal halen. De kosten werden door al deze extra uren per dag en komst van een extra monteur enorm opgeblazen zonder vooraf ons te informeren. De uitleg van de heer Genabeek “dit is gewoon standaard”. Als particulier is dit echter niet te achterhalen via hun website of vanuit de gesprekken en berichten. Overigens adverteert Genabeek via actie sites met telefoon nummers uit verschillende steden, zodat het lijkt alsof je een installateur uit je eigen woonplaats inhuurt (verwachting is dan beperkte voorrijdkosten). Andere websites: - http://www.denboschloodgieter.nl/ - http://www.bredalekdetectie.nl/ - http://www.tilburg-loodgieter.nl/lekdetectie/ - http://www.denboschlekdetectie.nl/ - http://www.eindhovenlekdetectie.nl/lekdetectiebedrijf/ --> Materiaal kosten waren ongeveer 350% hoger dan de prijs die wij als particulier in de winkel hiervoor betalen (uiteraard verwachten we geen inkoopprijzen, maar dit is onacceptabel) --> Zowel telefonisch als in de Whatsapp zijn uurtarieven en prijzen doorgegeven zonder te vermelden dat dit ging om prijzen exclusief BTW. Volgens de Nederlandse wet is het zelfs verboden om prijzen aan particulieren te vermelden exclusief BTW. Het antwoord van Genabeek is dat dit gewoon te accepteren is “omdat ze dit altijd doen”. Ondanks onze pogingen om zeer coulant te zijn in de financiële afspraken was de heer Genabeek zich enkel aan het focussen om zoveel mogelijk geld binnen te halen. Geen enkel kritisch blik op de fouten van de eigen organisatie konden we bespeuren. Zowel telefonisch als in een persoonlijk gesprek geeft de heer Genabeek aan dat volgens hem de kosten toch wel vergoed worden door de verzekering; in feite werd gezegd; "waarom zeuren we zo over de extra niet afgesproken kosten".
Waardering:
1.0 2.0
|
geen prijsopgave, wel rekening
Eind maart prijsopgave gevraagd. Bezoek van twee man die even kijken, een gaatje in het lood prikken en weer dichtsmeren. Vervolgens worden er telefonisch bedragen doorgegeven en desgevraagd niet bevestigd;daarna volgt alleen nog een factuur. Hele vreemde gang van zaken die nog slepende is.
Helemaal geen.
Incorrecte en doortrapte klantbejegening. Doel lijkt slechts een factuur te schrijven en niet te repareren.
Waardering:
1.0 2.0
|
offerte gevraagd rekening gekregen.
2 bedrijven om een offerte gevraagd , de ene deed dit inderdaad keurig maar van Genabeek maakte er meteen een rekening van . Als je geen problemen wilt kun je dit bedrijf beter niet inschakelen. Veel andere reviews zoals bij klantenvertellen zijn al verwijderd.
?
Dit bedrijf deugt niet !
Waardering:
1.0 2.0
|
Offerte aangevraagd en niet in mee gegaan maar toch nog een rekening van 145 euro!
Afspraak gemaakt met Genabeek om te kijken wat er aan de hand was met mijn dak. Wilde weten wat er nu allemaal aan de hand was. Beste man is het dak opgegegaan en heeft gekeken. Is vervolgens met zijn baas gaan bellen in de auto! Kwam met een offerte terug van ruim 800 euro. Of ik even wilde tekenen. Heb ik niet gedaan. Offerte werd mee terug genomen. Daarna 2x gebeld omdat ik nog vragen had. Waren tweemaal zo druk dat ze me niet te woord konden staan. Ik heb het daarbij gelaten omdat ik er geen goed gevoel aan overhield. Een anderhalve week later krijg ik een telefoontje wat van dit bedrijf. Er lag daar nog een offerte, wat ik hiermee wilde doen? Uitgelegd dat ik niet met hun in zee wilde gaan. Een week later kreeg ik een rekening van 145,74 thuis gestuurd. Of ik deze binnen 2 weken wilde betalen! Voorrijkosten en 2 uur arbeid. De beste man was nog geen kwartier op het dak geweest!Maar omdat hij een pan goed heeft teruggelegd volgens hen worden er 2 uur kosten in rekening gebracht!
Afspraak is snel gemaakt.
Slechte voorlichting, offerte wordt mee terug genomen, ze zijn slecht bereikbaar voor telefonisch overleg, rekening sturen met kosten er op die niet gemaakt zijn. Niet in zee gaan met dit bedrijf, er klopt niets van!
Waardering:
1.0 2.0

Plaats een review

In de buurt gevonden

GB Loodgieter Oss(5.8/10.0)0km
Gemonde - Broekstraat 24
Kampt u met een lekkage? Wilt u een nieuw CV installeren? Dan kunt u met GB Loodgieter Oss contact opnemen. Wij staan voor alle klussen klaar die voor een loodgieter zijn weggelegd....meer...
Diensten: 24uur service, Onderhoudsdienst, Reparaties, Riool reiniging, ...
 
 
John Voets Loodgieterswerken3.1km
Schijndel - Nieuwe Slender 18
 
 
tom van der pasch installatietechniek(7.4/10.0)5.1km
Boxtel - Liempdseweg 12
Diensten: 24uur service, Installaties
Producten: Boiler, Gaskachel, Geiser, Nefit, ...
 
 
Erwin Mutsaars Installatiewerken(8.0/10.0)5.2km
Schijndel - Wijbosscheweg 46
Diensten: CV installatie, Installaties, Installatiewerkzaamheden, Renovaties, ...
Producten: Badkamer, Convector, HR ketel, Warmwaterinstallatie, ...
 
 
Waga Service5.2km
Boxtel - Baroniestraat 28
Diensten: Installaties, Sanitair aanleggen, Verwarming aanleggen, Water aanleggen, ...
Producten: Combiketels, Radiator, Toileten, Vaillant, ...
 
 
Installatiebedrijf Arn. Saris en Zonen5.9km
Liempde - Oude Dijk 11
Diensten: Installaties, Onderhoud
Producten: Badkamer
 
 
gasservice-brabant6km
Vught - Kempenlandstraat 43
Diensten: Gas aanleggen, Hogedruk reiniging, Installaties, Schoonfrezen, ...
Producten: Centrale verwarming, Geiser, Nefit, Vaillant, ...
 
 
Voermans Verwarming & Sanitair(9.0/10.0)6.3km
Boxtel - Schouwrooij 7
Diensten: Leidingwerkzaamheden, Riolering aanleggen, Storingsdienst, Verwarming aanleggen, ...
Producten: Convector, Designradiator, Radiator, Ventilatiesysteem, ...
 
 

Plaatsen in de buurt

Best - Boxtel - Heeswijk Dinther - Liempde - Nuland - Rosmalen - Schijndel - Sint-Oedenrode - Veghel - Vught